BESTELLEN

Een bestelling plaatsen kan onder een eigen account of zonder account. Met een eigen account is makkelijker en sneller om tussentijds je bestelling zelf te wijzigen of te annuleren, maar ook om artikelen te ruilen of retourneren.

Wil je direct een account aanmaken? Dan kan dat op onze accountpagina.

 

Bestelling plaatsen

  • Plaats het gewenste artikel – in de juiste maat en kleur – in de winkelmand en shop tot je winkelmandje naar wens gevuld is.
  • Klik op het winkelmandje om je bestelling af te ronden. In de winkelmand omgeving is het nog mogelijk om items te wijzigen/verwijderen.
  • De verdere betaling wijst zich vanzelf. Ga naar het kopje BETALEN voor meer informatie over verschillende betaalmethodes en een veilige betaalomgeving.
  • Voeg een eventuele kortingscode toe, de korting wordt direct verrekend.

Let op: het is niet mogelijk om meerdere actie-, gift- of kortingscodes te gebruiken bij het plaatsen van een bestelling. 

Bestelling wijzigen

Een foutje gemaakt tijdens het bestellen? Dan kan je tot uiterlijk 16.00 uur je wijziging(en) doorgeven. Na dit tijdstip is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen.

 

Verzending

Bestellingen worden verzonden met PostNL, DHL en zijn bij een bedrag vanaf €75,- binnen Nederland altijd gratis. Bestel je op werkdagen vóór 19.00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Je bestelling is vervolgens te volgen via een track and trace code.

 

 

RETOURNEREN EN RUILEN

Heb je een verkeerde kleur of maat besteld? Geen probleem! Om je bestelling te retourneren vragen we je retour binnen de zichttermijn van 14 dagen naar ons op te sturen. Een artikel mag worden geretourneerd mits in de originele verpakking en ongedragen. Ook dienen de kaartjes en een eventuele seal nog aan de items bevestigd te zijn. De kosten van de retourzending zijn voor jou als koper en bedragen €6,95.

 

Je kan je retourzending sturen naar:

PM Fashion

Schaijksestraat 1a

5375 KC Reek

 

Retourbedrag

Het retourbedrag (minus de retourkosten) wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je retour aan je voldaan via de door jou gekozen betaalmethode. Wij behouden ons het recht voor om items bij beschadiging of met vlekken niet retour aan te nemen. In verband met hygiëne is het niet mogelijk om geopende beauty- en lifestyleproducten te retourneren. Retourneren is alleen mogelijk met een gesloten seal.

 

Ruilen

Wil je je bestelling ruilen voor een andere maat of een andere kleur? Retourneer dan je bestelling en plaats een nieuwe bestelling in onze shop. Op werkdagen vóór 19.00 uur besteld, is dezelfde werkdag verzonden!

 

Deel onze liefde voor kleding!

Je bestelling is met veel zorg en aandacht ingepakt en verstuurd. Ben je niet blij je met je keuze en wil je je bestelling retourneren? Behandel de kledingstukken dan met net zoveel liefde als wij dat doen en voorkom vlekken en beschadigingen bij het passen en terugsturen. Denk aan: make-up vlekken, haren van huisdieren en onaangename geurtjes. Zo zorgen we er samen voor dat iemand anders alsnog blij wordt van het item.

 

 

NIET HELEMAAL TEVREDEN?

Ben je niet helemaal tevreden over je ontvangen product(en) of over een van onze diensten? Meld dit ons dan door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Geef een duidelijk omschrijving met vermelding van bestelnummer, klantnummer, aankoopdatum en een eventuele foto.

Wij streven er naar om u uiterlijk binnen 3 werkdagen een reactie toe te zenden.